Thursday, September 10, 2015

Berke_ODTÜ

En keyif aldığım şeylerden birisi de çok sevdiğim Üniversitemi oğlumla gezmek. Berke ile ne zaman ODTÜ'ye gitsem, hem anılarım canlanıyor hem de onunla okul yıllarına dair pek çok şey paylaşıyorum. benimde bir zamanlar örenci olduğumu bilmek ona çok büyük keyif veriyor:)))

Gene bir Pazar gününden bu fotoğraflar, Berke ile Kimya bölümünün önünden geçtik, Kütüphanenin içine girip o bildiğim kokuyu duymak benim için çok keyifliydi. Berke Kütüphaneyi çok beğendi, dergileri karıştırdı. Kitaplara baktı... Yemekhanemizi gösterdim, Ağaçların arasındaki bölümleri gösterdim.. Kocama bir okulda okuyan bir çocuk olarak en çok ağaçlardan etkileniyor, ne güzel her yer ağaç çiçek diyor:)))
 Tabi bana de bu anları fotoğraflamak düştü... Sonuçta harika kareler yakaladım... Bir kaç tanesini paylaşıyorum. Umarım gerisini de bulabilirim..

Hayat sevdiklerimiz ile geçirdiğimiz güzel anılardan ibaret değil mi?

Bunu daha sık yapmaya karar verdim açıkçası 2015 yılı ikinci yarısı benim için biraz daha içime  döndüğüm, iş koliklikten artık hayatı yaşamaya daha fazla zaman ayırmam gerektiğine karar verdiğim bir zaman oldu. Umarım geç kalmamışımdır:))
Umarım sen de benim gibi harika bir üniversite de okuyabilirsin. ODTÜ'lü olur musun bilmiyorum ama Benim hayatıma yön veren, doğrularımın oluşmasını sağlayan yani beni şekillendiren bir  yaşamdı ODTÜ üniversitenin çok çok ötesinde beni ben yapan temel özelliklerimi edindiğim bir kurumdur ODTÜ.. ODTÜ'lü olmak gerçekten bir ayrıcalık...

No comments: