Thursday, September 10, 2015

Eğirdir_Isparta_Berke

Canım Anneanem, Allah rahmet eylesin, sende göçtün gittin... Bu dünya kime kalmışki, işte hepimiz sıramızı bekliyoruz.

İyiki gelip elini öpmüşüm iyiki seni çok sevdiğimi telefonda defalarca söylemişim, iyiki oğluşumu getirip elini öptürmüşüm... Seni çok özlüyoruz... keşke şu ebedi ayrılık hiç olmasa...
Eğirdir'i gezdik tüm ailecek, canım ablam ve canım oğlum tabi ki arkada Eğirdir'in eşsiz güzel Nis adasının manzarası eşliğinde.... Ne güzel bir yerdir Eğridir, Toprağı verimli, havası güzel, gölü renkten renge bürünen bir tabiat harikası adeta... görmeyenler muhakkak gitmeli, Ben her sene rahmetli babama uğradığımda muhakkak gidiyorum, geziyorum şöyle bir havasını alıyorum... Ama tabi ki çocukluğumdaki gibi olmuyor... Harika anılarım var, teyzeler ile kuzenlerimle... her şey zamanında ne kadar güzel ve keyifliymiş... Şimdide bir başka güzel, sevdiğimle gene ailemle beraber...
soldan sağa, annem, oğlum, kayınvaldem, ablamın kayınvaldesi ve ablam... Seviyorum sizleri:))

No comments: